برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده های کارکنان ستاد آجا

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش ::چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده های کارکنان ستاد آجا که پس از دو روز رقابت بین شرکت کنندگان در رشته های قرائت،حفظ و تفسیر با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش یه نقل از گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده‌های کارکنان ستاد آجا پس از دو روز رقابت بین شرکت‌کنندگان در رشته‌های قرائت، حفظ و تفسیر با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که با شرکت فرماندهان، مسئولان، کارکنان و خانواده‌های کارکنان ستاد آجا برگزار شد، حجت‌الاسلام سید‌جواد بهشتی، مفسر قرآن کریم و مشاور وزیر آموزش و پرورش طی سخنانی به آثار و برکات قرآن در زندگی اشاره کرد و اظهار داشت: کسی که قرآن را در زندگی خود پیاده کند، عزت دنیوی نیز شامل او خواهد شد و در جامعه بزرگ و محبوب می‌شود.

وی ادامه داد: برای رضایت قرآن، ما باید زیاد قرآن را مورد مطالعه و بررسی قرار داده و از برکات معنوی این کتاب آسمانی بهرمند شویم تا در روز قیامت به واسطه این کتاب آسمانی مورد عفو و بخشش قرار بگیریم.

این مفسر قرآن کریم در ادامه تصریح کرد: انتظار قرآن کریم از ما این است که وقتی آیات الهی را می‌شنویم، سکوت کرده و به آن توجه ویژه کنیم و در آیات، روایات و قصه‌‌های قرآن کریم تدبر و تفکر کنیم، همانگونه که در این باره رهبر معظم انقلاب فرمودند: به سوی فکر کردن و تفهیم معانی قرآن بروید.

بنابراین گزارش 150 نفر شرکت‌کننده این دوره از مسابقات که از بین 1500 نفر در مراحل مقدماتی به این مرحله راه یافته بودند، طی دو روز در رشته‌های حفظ، قرائت و تفسیر قرآن مجید به رقابت پرداختند که از میان آنها 56 نفر به مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده‌های کارکنان ارتش راه یافتند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا